tisdag 17 april 2012

Bläää...

Hatar såna här dagar, kroppen fungerar inte. Den är liksom av bort domnad och tröttheten är förlamande.. Jag kan inte ens förmå mig att ta mig upp, hade man inte haft ungarna hade jag aldrig klivit upp.. Ibland går det över under dagen och ibland håller det i sig ett par dagar. Lederna värker bläää.... Men nu ska jag inte kräkas min skit dag på er...

Helgen har varit underbart skön, vi har haft jätte kul! Först god mat och vänner på fredag, lördag softar dag med film mys med familjen, söndag torekällberget med familjen och sedan stora lekparken i badhusparken. Glada barn kan jag lova =)
Veckan blir lugn med massa jobb... Nästa helg vet ej.. Förslag? 

Näe fy jag ska dö i soffan, innan jag ska släpa mig ut på en långprommis med Med söto Freja åka till jobbet... 

OverAndOut//Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar